wtorek, 1 maja 2012

"A teraz maj dokoła maj...

... wyświęca ogrody! I cały ja, cały ja zanurzony w jordanie pogody! A teraz maj i maj i maj dokoła się święci! Od wonnych bzów, szalonych bzów aż w głowie się kręci! " /SDM/

Zawsze w maju chodzi mi ta piosenka po głowie :)

Jak wam mija majówka? Mnie leniwie :) Dzieci chwilowo u dziadków a ja zaraz ruszam poleżeć na słońcu :) A potem do parku, na rowerowy spacer, a potem na grilla :) Bardzo bym chciała, aby cała wiosna taka była.

***

Z innej beczki - Monż zakupił Xboxa (po tym jak dobra skarbówka oddała nam nieco kaski). Dotrze pewnie koło piątku.  Ja nie wiem co to będzie. Już widzę te wieczory przed telewizorem i nieustanną walkę, że przecież trzeba już iść spać. No ale - może jak ułożymy jakiś harmonogram, to będzie dobrze? Tym bardziej, że baaaardzo spodobała mi się  ZUMBA :P

Udanej majówki dla wszystkich!

EDIT:

Stasze Dziecko nauczyło się jeździć na dwóch kółkach!!!!  Dumna jestem że hej!! :P

Monż kupił mi Zumbę na Xboxa :) Kochany jest, co? :) (tylko Xbox jeszcze idzie...:/)

2 komentarze: