niedziela, 25 marca 2012

Przesilenie

Wiosna idzie. Może dlatego wczoraj o mało co nie wykąpałam się w wodzie z cifem. Może dlatego Monż ubił śmietanę bez cukru. Może dlatego rozsadza mi głowę od kilku dni. Może dlatego na nic nie mam ostatnio chęci. Totalny Brak Energii :/

***

Lubię podglądać chłopaków podczas ich braterskich zabaw, rozmów, wtedy gdy są sami ze sobą. Lubię obserwować tą specyficzną więź między nimi i bardzo jestem szczęśliwa, że są ze sobą tak blisko i że tak bardzo to lubią. Utwierdza mnie to w przekonaniu, że decyzja o szybkim pojawieniu się drugiego dziecka była dobra. A tymczasem Starszy skończy we środę 5 lat. Nie mogę się nadziwić, że taki już duży. I tak bardzo potrafi dbać o brata, bronić go, działać w jego intersesie. Mały to czuje i wie, że gdy trzeba będzie, brat stanie za nim murem. Pewnie, że czasem się leją, albo obrażają na siebie, ale to chyba normalne u rodzeństwa :)


2 komentarze:

  1. dlatego tak ubolewam, że nam nie udało się tak szybko jak chcieliśmy. podziwiam i zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to wspaniałe relacje, żałuję, że nie umiem się zdecydować na drugie bobo :(

    OdpowiedzUsuń